nutizie

In una nave à vela, tuttu in una gamma completa di accessori, cusì cunvenienti per una navigazione sicura. I numerosi accessori di a nave, cumpresu l'attaccatura di cavi marini in acciaio inox, ancu se solu un picculu, picculu accessori, hè a sicurezza di a nave una parte impurtante in u viaghju. Perchè dì l'importanza di sta apparente piccula parte da spedisce? Parlemu:
shope (1)
Cum'è cunnisciutu per tutti, in e zone costiere orientali in Cina, parechji porti, cù u sviluppu di u cummerciu internaziunale, u tassu di utilizzazione di a nave hè assai elevatu, ciò chì rende u tassu di utilizzu di a cravatta in acciaio inossidabile marinu assai aumentatu, pò dì chì nò hè una nave senza . Attraversu l'usu di u legame di cavi in ​​acciaio inox Marine, pò lasciare a nave navigà più sicura, perchè sta piccula parte pò esse usata per ligà, rinfurzà, fissà.
shope (2)
In u viaghju, u pesu di a nave stessa hè troppu pesante, tremulava per via di i capricci di u clima. Se sta volta nisuna cinghia di cavu in acciaio inox Marine pò spedisce e parti in a pusizione originale, cunduce à chì e parti di a nave diventanu sciolte ancu soffiate in corsa, questu darà a nave à vela periculosa, ma s'ellu ci hè una cravatta di cavu in acciaio inox Marine, allora pò fà l'accessorii pertinenti, da u ventu è da a pioggia, lasciate a navigazione liscia di a nave.
shope (3)
Nant'à u mercatu a maiò parte di u ligame marinu cù l'acciaio inox 304 l inox, 316 l inox è altri dui inossidabili austenitichi à bassu carbonu. Perchè aduprà materiale in acciaio inox? O inossidabile austeniticu à bassu carbonu?
Tutti sapemu chì l'azzaru inossidabile hà anti-invecchiamento, resistenza à a corrosione, resistente à bassa temperatura, micca faciule da arrugginisce, eccetera, è l'acciaio inox 304 l è l'acciaio inox 316 l ponu purtà a resistenza à a corrosione di l'ambiente marinu mediu cloru ionu (mediu), ancu faciule da trasfurmà a stampatura, ùn ci serà micca una currusione intercristallina dopu a saldatura porta prublemi nascosti. Cusì avemu sceltu 304 l in inox è 316 l in acciaio inox Cravatta per cavi marini hè assai adatta

Tanti vantaghji sò stabiliti in l'acciaio inossidabile marinu cù, più u strapping conveniente, forza di legame stretta, cusì micca solu l'ambitu di u so usu in a nave, pò ancu esse adupratu in petrochimica, piattaforma oliu, custruzzioni, trasporti, tubazioni, calore priservazione, filu è cavu, ponte di cavu, apparecchiature di cumunicazione, signaletica, agricultura, trasporti, fabbricazione di macchinari, energia elettrica, apparecchi elettrichi, fabbricazione industriale, apparecchiature mediche, centrale elettrica, impianti latticini, industria chimica, aerei, ferrovia, ferrovia à grande velocità , metro, industria automobilistica è altri campi.


Tempu di posta: Oct-10-2020